Niby nic trudnego, dzwonię, zamawiam, przyjeżdżają, czyszczą i po wszystkim. Nic bardziej mylnego. Profesjonalną firmę możemy rozpoznać już po pierwszym kontakcie telefonicznym.

Osoba, która odbiera telefon powinna dokładnie odpowiedzieć na nasze pytania dotyczące:

  • techniki prania,
  • czasu prania,
  • skuteczności metody, którą proponuje,
  • orientacyjnego kosztu usługi.

Informacje takie ułatwią nam prawidłowe przygotowanie się do wizyty firmy piorącej. Pomogą zorganizować czas potrzebny na dokładne wykonanie zleconej pracy. Określą, czy zlecona usługa spełni nasze oczekiwania. Koszt usługi nie stanie się niemiłą niespodzianką.

 Informacje, które warto przekazać osobie przyjmującej zlecenie:

  • dokładny adres i numer telefonu,
  • godzinę wykonania usługi,
  • szacunkową ilość m/2 dywanu lub wykładziny,
  • szacunkową wielkość mebli tapicerowanych i ich ilość.

Dokładny adres ułatwi szybkie trafienie na miejsce i punktualne rozpoczęcie pracy. Numer telefonu pomoże skontaktować się z Klientem w razie niespodziewanych sytuacji np. awarii samochodu, korków ulicznych czy problemów ze znalezieniem ulicy. Szacunkowa ilość m/2 wykładziny, dywanu i ilość sztuk tapicerki meblowej ułatwi określenie czasu pracy.

Warto pamiętać, że prawidłowe wykonanie usługi jest czasochłonne i lepiej wcześniej określić czas pracy, żeby osoba wykonująca zlecenie miała go wystarczająco dużo.

Każda wartościowa informacja np. remont ulicy, objazdy, brak miejsc parkingowych itd. podana przez Klienta jest dla nas bardzo ważna. Planujemy podróż bo nie lubimy się spóźniać.

W przypadku naszej firmy przygotowaniem do czyszczenia dywanu, wykładziny i tapicerki meblowej, zajmujemy się sami. Przenosimy, przestawiamy i co najważniejsze nie robimy bałaganu podczas wykonywanej pracy.

Zamów usługę i przekonaj się sam.